Snelle bezorging en een leuk extraatje als extra verrasing !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wilma
- Judith Z
Leuke kaarten! Wel even moeten wachten op mijn bestelling.
Hoe zou je JUDITH maakt beoordelen?
- Hanneke
Bestelling is zorgvuldig ingepakt en vlot geleverd. Er zaten ook nog extra's bij!! Altijd een feestje om de bestelling uit te pakken!!
- Marije
Mooie producten, ik koop al mijn kaarten en cadeauverpakkingen bij Judith en hoop dat nog lang te doen.
- sabine Mol
Originele kaarten van goede kwaliteit
- Eline
Judith, dankjewel voor de bestelling, mooi ingepakt en leuke extraatjes.