Ik heb 6 juni een zilveren gamecube gekocht. In de advertentie stond dat er een zilveren controller bij zou zitten, dat bleek een paarse te zijn.Ook stond in de advertentie dat er een originele Nintendo geheugekaart bij zou zitten.Ipv zat er een oranje 3rd party memory card bij die niet eens werkt dankzij een afgebroken stukje in de kaart zelf. slordig. Ook werkt de google Recaptcha niet op hun site als ik via daar de klacht probeer in te dienen. dus bij deze maar hier.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bram
- Michel Sondag
Geweldig blij mee, na jaren gaf de vorige nintendo gameboy de geest, na een paar dagen zonder toch weer kunnen gamen.het werkt naar behoren
Hoe zou je Retro-gamingshop.nl beoordelen?
- Rob
Snelle levering en goed verpakt! Aangenaam verrast door de goede staat van de SNES console die ik heb besteld. Goede ervaring!
- Diederick van Loo
Ik heb hier meerdere keren iets gekocht (NES, SNES en diverse games) en ben zeer tevreden. Alles verkeert in uitstekende staat en de prijzen zijn eerlijk. Zeker een aanrader!
- Tim de Bloois
Alles doet het, ziet er goed uit, GTA San Andreas kan ik weer spelen
- Yaz
Super!!!