Ik lijdt aan ptss en heb 24/7 pijn . Ik gebruik de spijkermatten (groot & klein) dagelijks om mezelf beter te voelen. Zowel smorgens als savonds. Het geeft me de ontspanning die ik nodig heb om te kunnen gaan slapen en zeker ook om de dag te beginnen. Vaak pak ik de mat op de dag nog een keer om weer tot rust te komen. Ik neem altijd een kleine mat mee als ik ergens naar toe ga zodat ik altijd zelfhulp ter beschikking heb. Het kussen staat nog op mijn verlanglijstje. Nu leg ik de kleine mat over mijn kussen, dat werkt ook maar niet zo makkelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- John
- Anja
Op het eind van de dag neem ik tijd voor mezelf om de dag los te laten...dim de lichten, zet een muziekje op (of helemaal stil) en ga op mijn matje liggen. In het begin is het even wennen maar na een paar minuten kan ik me overgeven aan het gevoel van de 'spijkertjes' en raak ik ontspannen en krijg het heerlijk warm...na ongeveer 20 minuten (zet timer) kruip ik heerlijk ontspannen mijn bed in...echt een aanrader.
Hoe zou je Flowee - Relax Your Senses beoordelen?
- Annemarie
De Floweemat en het kussen gebruik ik nu een jaar. Het is voor mij altijd een kadootje op dat moment voor mezelf te nemen en erop te gaan liggen. Vooral nu we zoveel thuiswerken en ik merk dat mijn spieren in rug, nek en schouders veel aangespannen zijn. Ook als ik het gewoon wat koud heb, ga ik er vaak op liggen, met het blote lijf uiteraard. Dan heb ik het zo weer warm.
- Silvia
Ik lig graag voor mijn ontspanning op de mat even een momentje van rust of wanneer ik last heb van mijn voeten zorgt het voor verlichting na een drukke dag.
- Mirjam
Goed advies, en zelfs als.je de.producten langer hebt krijg je nog steeds extra info over de producten
- Vera
Ik heb sinds een tijdje een spijkermat met kussen bij jullie gekocht en vond het al geweldig met de vrolijke kleuren.Moest even wennen aan de spijkers maar vind het nu echt lekker en ontspannend