Sinds 4 dagen de flowee spijkermat. Elke avond vóór ik ga slapen lig ik er een kwartier op. Hoewel, ik val zowat in slaap dus dat wordt nog weleens langer. Meteen zonder kleding erop gaan liggen, want met een hemdje aan voelde ik het niet goed. Het enige wat gevoelig is, is als ik van de mat af kom om het op te ruimen. Nog even zoeken naar de juiste vulling voor het kussen. Deze gebruik ik overigens ook voor mijn voeten (en het leek na het eerste gebruik al te werken). Geen spijt van de aankoop en prima prijs voor een set. Ik ben benieuwd over een tijdje hoe ik het dan ervaar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karen
- Eugenie
Ik heb de spijkermat nu 4 avonden gebruikt en ben 3 avonden in slaap gevallen op de mat. Ik zet terwijl ik op de mat lig een yoga nidra sessie op maar maak het einde nooit mee. Het inslaap vallen (als ik weer van de mat af ben gaat prima). Ik gebruik de mat in bed.
Hoe zou je Flowee - Relax Your Senses beoordelen?
- Esther
De prachtige kleurige Flowee mat ligt tegenwoordig altijd klaar om eventjes op te liggen, vooral als ik mijzelf lichamelijk of geestelijk flink heb getriggerd kom ik heel fijn weer terug in mijn lijf en hervind ik mijn energie. Het begint te tintelen en te stromen. Na mijn eigen positieve ervaring gebruik ik het ook tijdens mijn reiki & massage behandelingen. Ik laat de klant de eerste 15 minuten op de mat liggen. Een verrijking van de behandelingen, krijg ik terug. Kortom: heel tevreden en blij!
- Annemieke
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik dit niet eerder heb gedaan. Het is een weldaad voor het lichaam én de geest. Een aanrader wat mij betreft
- Marieke
Even wennen, maar heel fijn. Mijn lijf voelt heerlijk relaxt.
- H.
Heel wonderlijk hoe het werkt, hoewel die punten erg scherp zijn is het heel aangenaam om op te liggen. En erop staan voelt ook fijn, terwijl dat best pijnlijk is, maar het is te doen en volgens mij een goede voetreflex-oefening. Ik ben erg blij met mijn spijkermat.