Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Flowee - Relax Your Senses heeft 3492 5 ster reviews 3492
Flowee - Relax Your Senses heeft 669 4 ster reviews 669
Flowee - Relax Your Senses heeft 38 3 ster reviews 38
Flowee - Relax Your Senses heeft 10 2 ster reviews 10
Flowee - Relax Your Senses heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lianne

    Ik heb de mat + het kussen aangeschaft omdat ik heel erg last heb van een vastzittende rug en nek. Heb hem nu een aantal avonden zo'n 20-30 minuten gebruikt voordat ik ga slapen. Ik voel mijn lichaam inderdaad wel ontspannen. Helaas slaap ik daarna vrij onrustig en heb ook al de hele week overdag hoofdpijn. Mijn nek en rug zitten nog steeds vast, al lijkt mijn rug soms wel wat makkelijker los te komen. Er lijkt dus wel het een en ander te gebeuren, maar nog niet wat ik hoopte. Nog even volhouden en ik hoop dat het dan wel mijn klachten gaat verlichten!

  2. Reinder

    Het gaan liggen en weer opstaan zijn 'gevoelige' zaken. Eenmaal rustig gelegen, dan is het prima vol te houden. Voor mij is het fijner om de flowee-mat eerst op bed te leggen en daarna pas zelf erop gaan liggen. Een yoga-matje met daarop de flower-mat, vind ik een minder goede combinatie. De bijbehorende tas vind ik aan de krappe kant voor de ECO-versie inclusief kussen.

  3. Hoe zou je Flowee - Relax Your Senses beoordelen?

  4. Annika

    Ik ben zwaarlijvig en heb een lage pijngrens dus ik moest even wennen eerst met tshirt en daarna een keer zonder het is in het begin pijnlijk maar dan begint het te tintelen en word het warm en ik werd helemaal onspannen dus ik zou het zeker proberen

  5. Gijs Vermeij

    Een ware belevenis en ontspannend

  6. Susan

    Ik heb de flowee spijkermat met kussen nu aantal keren gebruikt. Bij het erop gaan liggen voel ik even pijn van de spijkers, maar na enige tijd voel ik de ontspanning en warmte komen. De pijn is voor mij niet vervelend en weerhoud mij er ook niet van om er direct weer af te gaan. Voor mij is het dragelijk. Ik voel me na gebruik ontspannen in mijn rug, nek schouders. Voel me na gebruik ook rustiger in mijn lichaam en geest.

  7. Brigitte

    Op advies van vriendin spijkermatje gekocht (met kokosvulling). Het is even wennen maar daarna slapen als een Roosje! Inmiddels hebben veel vriendinnen er een gekocht. Vorige week er een voor mijn dochter besteld want ik was de mijne steeds kwijt aan haar!