Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Flowee - Relax Your Senses heeft 3492 5 ster reviews 3492
Flowee - Relax Your Senses heeft 669 4 ster reviews 669
Flowee - Relax Your Senses heeft 38 3 ster reviews 38
Flowee - Relax Your Senses heeft 10 2 ster reviews 10
Flowee - Relax Your Senses heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kim

    Top! Snel geleverd Ik kon binnen een dag genieten van mijn spijkermat

  2. Marissa

    Ik heb de flowee spijkermat + kussen gekocht en was eerst wat huiverig. Gaat dit ooit prettig voelen? Al snel merkte ik dat ik toch steeds meer behoefte kreeg om na een lange werkdag weer even te ontspannen op de mat. Eerst met een dun hemdje en inmiddels met een blote rug. Het van de mat afkomen vind ik nog wel een vervelend gevoel, ik ga ervanuit dat dit beter wordt naarmate ik de mat gebruik! De levering was ook snel met een uitgebreide uitleg/handleiding, al met al erg tevreden.

  3. Hoe zou je Flowee - Relax Your Senses beoordelen?

  4. Astrid

    De mat is echt wel een beetje pijnlijk om op te liggen maar dat is ook deel van de werking. Na zo'n 5 minuten komt er een soort weldadig gevoel en warmte. Heerlijk. Ik heb de mat aangeschaft i.v.m. al langer durende slaap problemen. Al van alles geprobeerd, niets werkt echt. Tot mijn verrassing slaap ik na 20 minuten op de mat de hele nacht door! Ik gebruik de mat niet elke avond i.v.m. gevoeligheid van mijn huid, toch slaap ik beter. Lijkt wel na te werken. Dus, ben best sceptisch over allerhande middelen die mij een betere slaap beloven, maar de mat is het eerste dat werkt.

  5. Heiningen

    Top zo'n Flowee mat; het doet volledig aan de aangeboden informatie

  6. C

    Was al bekend dankzij het leven dat pijn niet van mij is. Als we pijn hebben en dan bedoel ik natuurlijk alleen de lichamelijke pijn. Is dit niet van je ziel en de jij is je ziel. Ondanks dat er in de omschrijving staat van de SPIJKERMAT EN KUSSEN. Het kan in het begin itens zijn je kan beter iets duns aantrekken. Ben ik meteen gegaan voor de full monty. Het mooie is aan de spijkermat is dat je heel goed verder kan trainen lichamelijke pijn te ontkennen dat deze bij je ziel hoort. Ik bedoel hiermee als je gaat liggen dan voel je natuurlijk pijn prikkels. Maak je hoofd helemaal leeg en begrijp zoals ik hierboven al zei dat pijn niet van jou is maar van het lichaam. Op het moment je pijn los kan laten en het niet meer erkend is de pijn weg. Dit feit zorgt ervoor dat je meer controle krijg over het lichaam en jou ziel. Je leert door de spijkermat op een aangename manier dat het lichaam slechts een voertuig is voor de ziel. Ik geef toe het kussen gebruik ik minder vaak dan ik dacht. Lig het liefste plat op me spijkerbed. Terwijl ik het oogkussen met lavendel geur op me ogen voel. Eerst volgende keer ga ik eens luisteren naar relaxte meditatie muziek dan ga je helemaal zweven. Nadat je er af gaat na ongeveer 20 a 30 minuten doe dit langzaam want ik voel mijzelf als een soort van klitteband daarna. Je rug is nu lekker rood en je ziet de puntjes zitten. Het gevoel erna voelt voor mij persoonlijk als alsof ik in een soort van roes zit. Daarna is het heerlijk om te gaan slapen... Als deze review een korte versie zou zijn zou er staan. Leer dat pijn niet van jou ziel is maar van je lijf en ontspan. ;)

  7. Hedwig Jans

    Dit is een fantastische mat plus kussen, het bracht meteen verlichting bij pijn en vermoeidheid. Toen ik door mijn rug ging was de de mat een uitkomst, het werkte sneller dan ik verwacht had. Ik kocht de mat plus kussen omdat mijn zus er een heeft en ondertussen hebben een paar collega's er ook één aangeschaft, omdat ik er zo enthousiast over was en ze op de site van Flowee attendeerde en foto' s liet zien. De uitvoering is ook prima, het materiaal is stevig, goed afgewerkt én hartstikke leuk om te zien! Ik wou dat ik de spullen eerder had gekocht.....