Mooie producten met zorg, kwaliteit en aandacht gemaakt. Niets te vergelijken met de Beef Jerky wat je in een supermarkt kunt kopen. Maar velen malen beter ! En je krijgt een leuk gebaar doormiddel van een handgeschreven bedank kaartje bij je bestelling als waardering. Zeker de moeite waard om eens te bestellen bij de heren ! Als je Beef Jerky van de supermarkt al wel wat vind, dan kun je beter eens bij Dutch Jerky wat bestellen. Je bent in voor een traktatie !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marco
- Joeri Vrebos
Waarde voor je geld!
Hoe zou je Dutch Jerky beoordelen?
- Milan Dohmen
Goede
- Jolanda Bartelet
Dit is niet lekker,niet heerlijk,maar OVERHEERLIJK. GEWOON TE GEK,de reclame liegt niet,het is zo lekker,je blijft ervan eten,ik had het voordeelpakket genomen en nog 2 andere zaken,en op 2 dagen was alles op. Alleen 1 minpuntje, het is prijzig, maar je kan het door het rookproces lang bewaren en ervan genieten. Het is heerlijk van smaak, goede kwaliteit, en het ruikt heerlijk. Ik ga zeker binnenkort een 2de maal bestellen,want ik ben nu ook benieuwd naar de andere soorten smaak. Mij hebben jullie als klant. Groetjes vanuit Belgie
- roy van der laan
Prijs kwaliteit verhouding plus vlotte levering..dikke prima!
- Jo Daniels
Vlotte afhandeling van de bestelling en de levering. En de jerky is fantastisch goed