Членството е оттеглено

Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
Raveg hairstyling има 394 оценки с 5 звезди 394
Raveg hairstyling има 37 оценки с 4 звезди 37
Raveg hairstyling има 6 оценки с 3 звезди 6
Raveg hairstyling има 6 оценки с 2 звезди 6
Raveg hairstyling има 35 оценки с 1 звезди 35

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. S.j.

    Ik heb de Raveg HYPERPOWER ergens begin 2023 gekocht en tot op de dag van vandaag enorm tevreden !! Ook maar mezelf verwend met de DYADIUM afgelopen week en kan niet anders zeggen dan weer een topkwaliteit product van raveg. Ik ben fan!!!!! Zou het dus ook zeker aanraden!

  2. Op advies van me kapper gekocht

    Raveg gezien bij me kapper afgelopen jaar en heb deze ook maar aangeschaft afgelopen maand. Wil niet meer zonder 😍

  3. Как бихте оценили Raveg hairstyling?

  4. Eilathan

    Snelle levering, prima service. Fijne föhn voor mijn krullen. Wat een verschil met oude föhn. Geen uitgedroogd springhaar meer. Aanrader.

  5. Eva

    Raveg gezien bij me kapper en nu zelf ook aangeschaft. Ik wil niks anders meer!

  6. Roxy

    Hele snelle levering en het product voelt stevig aan en werkt fantastisch. Gekocht op basis van goede reviews en ben er super blij mee. Absolute aanrader.

  7. Kim

    Toch maar de Dyadium besteld omdat ik de prijs van de Dyson echt over de top vind, ik had hem binnen 2 dagen binnen. Het is even puzzelen hoe het werkt maar ben er erg blij mee. De krul is mooi glad en blijft heel de dag zitten. Ik heb zelf schouderlang haar en gebruik hem vooral voor veel volume en slag/krul in de punten en dit is top. Volgens mij als je langer haar hebt krijg je er helemaal mooie krullen uit. De föhn borstel heb ik nog niet geprobeerd. Twijfel je tussen een Dyson en deze zou ik zeker deze eerst aanraden!