Super goede klantenservice! Over de fohn was ik al erg tevreden, maar nu is mn difusser kapot en ze sturen een nieuwe. Top!
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Liesbeth
- Monique
Een jaar gewerkt met de Dyson, maar we hebben ook de Hyperpower een kans gegeven. De Dyson's weg gedaan en nu overal in de salon hebben we de Hyperpowers hangen. Ik zou RAVEG zeker adviseren boven de DYSON.
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Losse onderdelen raveg föhn
Update, dank voor toch oplossen van mijn diffuser probleem. Een compleet nieuwe set ontvangen! Klasse!
- Liek
RAVEG HAIRSTYLING THE BEST🤩🤩🤩🤩🤩super snel super mooi super kwaliteit super om aan te prijzen superblij mee!!!
- DVZ
Snel en netjes geleverd zo tussen de feestdagen door. Nu op naar een kop vol mooie krullen
- Tamara95
De föhn was erg snel binnen ondanks de feestdagen echt super. Wat een cadeautje om het uit te pakken. Alleen al te zien aan de verpakking is het een mooi product! Ik heb de roze hyperpower. Hij is zo mooi!! Ik heb de föhn meteen uitgeprobeerd. Ik heb flinke bos met krullen (3c) en mijn haar is binnen 15 min droog zonder pluis. De föhn is compact en dat maakt dat ik er zo blij mee bij. Ik kan het nu tenminste volhouden zonder spierpijn te krijgen. Hij heeft 3 hitte standen en 3 snelheden en een koude functie. Super mooi weergegeven op de achterkant met lichtjes. Ik ben heel blij!