Nooit iets ontvangen
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Nicole
- Sam
Mijn kapper adviseerde deze als alternatief voor de dure Dyson. Moet zeggen dat me haar meteen na de eerste keer föhnen veel glanzender en gezonder aan voelt.
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Monique
Als kapster met een drukke salon wil ik alleen het beste voor mijn klanten en mijn team. We hebben recent de stap gezet om de Raveg föhn aan te schaffen, zowel voor mij als voor al mijn werknemers, en dit is zonder twijfel de beste keuze ooit geweest! Eerder gebruikten we de Dysons, maar we hadden constant problemen: ze vielen uit tijdens het föhnen, wat super frustrerend was, vooral tijdens piekuren. We hebben toen op aanraden van een paar positieve berichten op Facebook de Raveg geprobeerd, en ik kan zeggen: we zijn om! De Raveg is krachtig, snel, en ligt heerlijk in de hand. Geen uitval, geen onderbrekingen, alleen topkwaliteit. Mijn team en ik merken dat ons werk veel soepeler verloopt en onze klanten complimenteren ons regelmatig over hoe snel en mooi hun haar wordt gestyled. Kortom, als je op zoek bent naar een betrouwbaar alternatief, raad ik de Raveg zeker aan! Echt een gamechanger in onze salon. 👏
- Weronika
Geleverd met een dikke luxe doos. 3 dagen moeten wachten. De magnetische opzetstukken werken echt super fijn. Voelt ook aan als dure en luxe kwaliteit
- willeke
Ik heb de fohn op 29 oktober besteld en nog steeds niet binnen. Ik heb meerdere malen gemaild waar de fohn blijft. Of ze antwoorden niet of je krijgt een lul verhaal te horen. Ik heb geschreven dat ik de bestelling wilt annuleren, ook daar word niet op gereageerd. Heel slecht dit !!!!!! Nu wel een mail krijgen of je wilt beoordelen, nou van mij krijgen jullie 1 ster wat eigenlijk nog teveel is !
- Mandy
Fijne föhn met hulpstukken!Super ook dat de föhn zo licht is in de hand.En zoals beloofd ook snelle levering.