Членството е оттеглено

Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
Raveg hairstyling има 394 оценки с 5 звезди 394
Raveg hairstyling има 37 оценки с 4 звезди 37
Raveg hairstyling има 6 оценки с 3 звезди 6
Raveg hairstyling има 6 оценки с 2 звезди 6
Raveg hairstyling има 35 оценки с 1 звезди 35

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Lydia

    Echt vele malen sneller droog dan bij me vorige fohn. Ook weegt die echt heel weinig, wat heel fijn is. Super product en zou het iedereen aanbevelen..

  2. Laura

    Mijn kapper vertelde me dat er geen betere föhn is als deze. Ik heb meteen besteld op de website van Raveg en ook echt een top service. Super veel informatie bij de bestelling en mails. Hij droogt mijn haar supersnel, en het eindresultaat is altijd pluisvrij en glanzend. Mijn haar voelt na elke föhnbeurt zijdezacht aan, alsof ik net van de kapper kom. Het apparaat is lichtgewicht en ligt prettig in de hand, waardoor föhnen een stuk makkelijker wordt. Ook is die erg stil. Voor mij doet de Raveg HyperPower absoluut niet onder voor de veel duurdere Dyson Supersonic.

  3. Как бихте оценили Raveg hairstyling?

  4. Monique

    Ik gebruik de föhn professioneel, alleen denk ik dat ze daar niet geschikt voor zijn . Binnen 3 maanden is de föhn niet meer te gebruiken vanwege een oorverdovend piep geluid.. het is inmiddels mijn 2e föhn die dit doet. Verder een erg fijne föhn . Maar na 3 maanden niet meer te gebruiken is erg jammer.

  5. Marleen

    Een week geleden besteld en nog niets ontvangen. Er is op geen enkele manier contact met ze te krijgen. Wordt niet op gereageerd. Zelfs 1 ster is nog te veel credit, maar helaas, Minder kun je niet aangeven. Update: ondertussen 4 maanden verder. Föhn nog steeds niet geleverd. Aankoopbedrag echter nog steeds niet terug gestort. Wordt voortdurend aan het lijntje gehouden. Wederom is mijn klacht door gestuurd en wordt ik vriendelijk bedankt voor mijn geduld. Dit is in mijn ogen diefstal! Ik wil gewoon mijn geld terug!!

    Отговор
  6. Leonie

    Ik heb een week geleden besteld maar nog steeds niks ontvangen. Dus de belofte dat je de volgende dag geleverd krijgt klopt niet. Vreemd dat ik nu wel de e-mail krijg met verzoek tot feedback.

    Отговор
  7. Sylvia

    Heel slecht bedrijf. Föhn besteld, ik kreeg een gebruikte föhn geleverd in een andere kleur en er ontbrak een onderdeel. nu ruim anderhalve maand en 16 mails verder krijg ik het antwoord dat ze de föhn opnieuw verstuurd zouden hebben. Ik moet nu een formulier in gaan vullen voor kwijtraken van de föhn. Daar heb je het tracking nummer voor nodig maar zij sturen gegevens door van de 1e levering. WAARDELOOS. Ik ga nu verdere stappen ondernemen.

    Отговор