Членството е оттеглено

Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
Raveg hairstyling има 394 оценки с 5 звезди 394
Raveg hairstyling има 37 оценки с 4 звезди 37
Raveg hairstyling има 6 оценки с 3 звезди 6
Raveg hairstyling има 6 оценки с 2 звезди 6
Raveg hairstyling има 35 оценки с 1 звезди 35

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Alice

    Ik ben een curly girl met dikke bos haar 2bc/3a met haarlengte ver over de schouders en onder bh band op de rug. Ik heb de Raveg Hyperpower föhn. Dark blue. Snelle levering. + Punten: + Vele blaasstanden koud/warm + lucht wordt gelijkmatig verdeeld + Mooi strak design (d.blauwe) + Lekker Licht in de hand + lucht aanzuiging via handvat. Niet achterkant + Lange dunne steel + Mooi Lang echt dik kwaliteit snoer. Voel je ook. + Je haar gaat absoluut NIET IN DE BLAZER achterkant + Haar is snel droog + Zuigt je haren niet vast + Curly Girl tot schouder lengte goede kwaliteit föhn - Punten: - NIET GESCHIKT voor Curly Girls met een haarlengte over de schouder.!!! En veel langer. - Veel te kleine diffuser - Krullen komen niet tot recht en pluis ivm veel te kleine diffuser - (geen last van) vermeld wel maakt wel lawaai bij 2e 3e blaasstand, minder hard tov de oude techniek föhns. - Magneet wil nog wel loslaten met de diffuser opzetstuk - Veel Te kleine diffuser kop - Toch pluis en droger haar - Prijs verhouding tussen goedkope en deze dure versie kloppen niet. - Bij de kleine goedkope versie zit alle luxe en veel grotere diffuserkop - Voor dit GELD heb je een zeer goede föhn, wanneer je GEEN curly girl bent.

  2. Imke

    Snelle levering. Hele fijne lichte föhn in een luxe doos met duidelijke gebruiksaanwijzing. Doet niet onder voor de Dyson, vind ik. Ik vind hem zelfs beter! De lucht wordt gelijkmatig verdeeld en er zijn verschillende standen. Ook een koude stand. Mijn krullen zijn binnen no time pluisvrij droog! Erg blij met de RAVEG Hyperpower.

  3. Как бихте оценили Raveg hairstyling?

  4. Esther

    Prettige föhn, goede prijs nog nooit zo’n fijne föhn gehad licht in gewicht en haar snel en pluisvrij droog. Drie weken terug de hyper besteld. Beviel zo goed nu de hyper power besteld. 1 voor op de camping en 1 voor thuis.

  5. Lonneke

    Erg blij met de hyperpower! Snel geleverd en in het echt nog mooier dan op het plaatje (dark blue). Fijn dat er drie warmte standen zijn + nog een koude knop. Voor mij is de warmste stand echt te warm, dus gebruik ik stand 1 of 2. Mijn haar is snel droog met mooie pluisvrije krullen. Erg fijn ook dat het de lucht aanzuigt via het handvat, zodoende geen haren die vast komen te zitten. Dat de opzetstukken magnetisch te plaatsenzijn, is helemaal fijn. Nu geen gedoe meer dat de diffuser los laat! het enige minpuntje dat wij zouden kunnen vinden (na lang zoeken), dat het opzetstuk voor glad stijl haar wat bij de hyper wel zit, hier niet bij zit.

  6. Ella

    Mijn bestelling kwam niet compleet binnen, na het versturen van een bericht beloofd om het ontbrekende onderdeel na te sturen. Helaas na ruim 2 weken nog steeds geen diffuser ontvangen. Ik word continu aan het lijntje gehouden, echt schandalig hoe ze met de klanten omgaan

  7. Sharon

    Geweldig! Snel in huis en een onwijs snel ding! Waar ik normaliter een half u bezig was met mijn dochter van 4 haar haar, was ik nu nog geen 5 minuten bezig!! En het aller fijnste was dat hij ontzettend licht van gewicht is en totaal niet warm word! Ik kan hem Echt iedereen aanraden!