Heb de föhn besteld en deze maakt me haar mooi glanzend. Verder zijn de knoppen bij de handvat prima.
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Britt
- Marinda
Binnen no time mooie krullen gecreeërd. Super blij mee
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Amina
Gebruik de Steampod nu een tijdje en ben erg tevreden. Er komt veel stoom uit en alles werkt perfect. Geweldige resultaten.
- Amber
Vaak denk ik dat het verkooppraatjes zijn maar dit product heeft me echt verrast. Heb hele dikke haren en nooit zo snel een mooi resultaat gekregen. Me haar is niet vettig en glanst erover. Heb absoluut spijt dat ik deze niet eerder had aangeschaft ten opzichte van andere producten. Had me veel geld bespaard. Snel op temperatuur en ik raad deze zeker aan!
- Janice
Doet wat het moet doen
- Isabelle
Erg tevreden over het resultaat op mijn haar