Членството е оттеглено

Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
Raveg hairstyling има 394 оценки с 5 звезди 394
Raveg hairstyling има 37 оценки с 4 звезди 37
Raveg hairstyling има 6 оценки с 3 звезди 6
Raveg hairstyling има 6 оценки с 2 звезди 6
Raveg hairstyling има 35 оценки с 1 звезди 35

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Kapstereemy

    Op basis van de recensies een fohn aangeschaft en echt wat een geweldig apparaat. Super mooie resultaten behaald en ik gebruik hem samen met met dochter. Ook zij is er erg blij mee. Zelf heb ik krullen en deze fohn werkt echt geweldig met de CG-methode. Met andere fohns merkte ik altijd wel iets van pluis maar met deze niet. Geen pluis meer. De diffuser is ook heerlijk groot. Dus ook erg fijn voor als je de CG-methode volgt! Verder ook een geweldige klantenservice was echt uitstekend

  2. Willemijn

    Nog niet bekend met die merk maar het is echt super! Maken hun woorden waar.

  3. Как бихте оценили Raveg hairstyling?

  4. Patricia

    Snelle levering. Mooie en handige krultang. Snel warm. Mooie krullen dankzij verschillende opzetstukken. Blijven langs zitten.

  5. Olivia Holleman

    Mijn bestelling was snel binnen, gelukkig maar want mijn oude föhn was ermee gestopt. De Raveg föhn ziet er qua design leuk uit en is compact dus makkelijk mee te nemen. Het wordt geleverd met allerlei handige accessoires en ligt ondanks (of wellicht juist dankzij) het kleine formaat goed in de hand. Mijn dochter en ik gebruiken beide deze föhn naar alle tevredenheid: ik heb korte krullen en zij lang stijl haar maar beide zijn heel tevreden over hoe snel ons haar droog is, met meer glans en zonder pluis. Een fijne föhn voor elk type haar!

  6. Elza van Ravenhorst

    Hele mooie krultangset! Was snel binnen. Fijn in gebruik, wordt snel warm en makkelijk te gebruiken. Het was een cadeautje voor mijn 10 jarige dochter, en zij heeft er veel plezier van!!

  7. Linda

    Ik heb de fohn nu 2x gebruikt, met diffuser voor mijn krullen. Ik ben heel tevreden. Echt een verschil met mijn vorige fohn. Het haar is vrij snel droog, de fohn is niet zwaar, maakt vrij zacht geluid tegenover andere fohns en de diffuser klik je er makkelijk op en zit goed vast.