Super mooie krultang en de verzending was super snel! Ben helemaal tevreden :)) Ga zeker vaker bestellen! 🥰🥰🥰
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Mei
- Saskia Waalboer
Ik had een vraag over een functie van de föhn die in mijn ogen niet optimaal functioneerde. 3 Keer over gemaild en geen enkele reactie.
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Maresa Geerlings
De bestelling werd vanaf betaling vrij snel geleverd. De verpakking kwam wel wat ingedeukt aan, er zat nl. geen extra doos omheen. Maar gelukkig was met de inhoud niets aan de hand. Het is een fijne föhn, niet te heet. Het verbrand je haar niet. Opzetstukken zijn makkelijk te bevestigen en zitten stevig. Hij is licht en ook compact, dus makkelijk mee te nemen. En bonus hij ziet er erg mooi uit!
- Corine
Heb een fohn besteld, kreeg een telefoonhouder thuis. Vaak gemaild, maar nooit een duidelijk antwoord gekregen en al hekemaal geen oplossing. Niemand te bereiken!
- Jacoba
Super snelle levering en via de e-mail goede communicatie. De föhn is erg licht, waardoor ik twijfelde aan de kwaliteit. Hij is minder krachtig dan mijn 25 jaar oude Carmen föhn, maar hij geeft groter en sneller effect. Een nadeeltje is wel dat bij het föhnen van mijn dochter dr haar dr haren vast kwamen te zitten in de achterkant.
- Wendy
Super, niks op aan te merken. Precies wat ik wilde!!