Beste föhn die ik tot nu toe heb gehad. Ik heb hem gekocht vanwegen het mooie design. Geen pluis of droog haar, wel steverige krullen. De service vond ik ook super goed!
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Floor
- yasemin
Deze stijltang is echt boven verwachting. Hij word sneller warm en houd echt goed vast. Er komt veel stoom uit wat me haar goed doet. Hij is ook snel op temperatuur.
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Nick C
Topartikel! Snelle levering & resultaat is volgens mijn vriendin identiek als naar een professionele haarstyliste gaan! Zeker een aanrader!
- Suus
Ik ben heel erg blij met me stijltang. Me haar droog niet uit en een erg scherpe prijs. Me haar blijft meerdere dagen glanzend. Ik ben heel erg blij met deze aankoop. Duurder merk is absoluut niet nodig
- Denzel
Cadeautje voor me vriendin gekocht en was heel snel binnen en mooie kwaliteit. Ze was der erg blij mee!
- Romé
Ik heb er enorm veel plezier van! Ik gebruik het zowat op dagelijkse basis en ben elke keer weer meer verbaasd over de kwaliteit. Een echte aanrader dus!