Woensdag een bestelling geplaatst maar heb nu nog geen verzendbevestiging gekregen! Dus hoezo binnen 24 uur verzenden? Er reageert ook niemand op e mails of via de app!! Reclame maken lukt prima maar reageren en op tijd versturen dus niet….. even een update, er is geen verzend mail verstuurd omdat er niets is verstuurd! Het is dus ook niet in mijn spambox terecht gekomen! Het contract is erg traag en warrig, het is nu opgelost en ik heb mijn geld terug ontvangen.
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Saskia
- Onbekend
Diffuser was kapot, na 2,5 maand werd er eindelijk een nieuwe opgestuurd. Om er vervolgens achter te komen dat het de verkeerde is en de oude niet meer leverbaar is. Hierdoor zou ik het geld terug krijgen. Dit is na bijna 3 maanden nog steeds niet gebeurd.
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Silvia
Heb de fohn net pas paar dagen gebruikt. Maar moet wel eerlijk zeggen dat me haar zachter en minder droog aanvoelt dan als ik de dyson airwrap föhn borstel gebruikt. Daar had ik na gebruik al snel droog haar en met deze fohn totaal geen last van. Ben benieuwd wat het na een tijdje doet voor je haar
- Leonie
Super blij met deze snelle betaalbare fohn!
- Ursula
Wat een top product, en ook super verpakt!
- Claudia
Snel geleverd en voor een aantrekkelijke prijs. Superfijne föhn ga hier nog jaren plezier van hebben.