Top föhn! Ik heb alltijd moeite gehad met een goede föhn uitzoeken want ik heb heel dun haar. Maar deze is tot nu toe de beste die ik ooit heb gehad. Ik vind het design ook echt heel mooi!
Членството е оттеглено
Членството е отнето от 2024 г., поради geschillen niet opgelost
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Judith
- Barbra Grotebroek
Geweldig product die snel een mooi resultaat geeft. Absoluut geen spijt ik geef een 10
Как бихте оценили Raveg hairstyling?
- Miranda
Mooie föhn gekocht bij Raveg.nl, geen moment spijt van. Hij is compact en geeft een mooi resultaat. Gewoon blij mee!
- Ashley van der Weide
Prachtige föhn ontvangen. Werkt goed en ligt fijn in de hand!