Članstvo povučeno

Članstvo povučeno 2024., zbog geschillen niet opgelost

ValuedShops recenzija

ValuedShops
Filtriraj recenzije prema ocjeni
Raveg hairstyling ima ocjene od 394 5 zvjezdica 394
Raveg hairstyling ima ocjene od 37 4 zvjezdica 37
Raveg hairstyling ima ocjene od 6 3 zvjezdica 6
Raveg hairstyling ima ocjene od 6 2 zvjezdica 6
Raveg hairstyling ima ocjene od 35 1 zvjezdica 35

Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.

  1. Ivonne

    Super kwaliteit! En erg vlot in huis

  2. Margo

    Ik vind het een hele prettige föhn. Compact, licht en handig door de magnetische opzetstukken. Het geluid is prima, er zou wellicht alleen een minder hete warmtestand op mogen zitten. Ik had al de Raveg dyadium, ook een hele fijne föhn. Nu dus ook de Raveg hyperpower en voor mijn dochter deze ook besteld. Super snelle levering, helemaal tevreden!

  3. Kako biste ocijenili Raveg hairstyling?

  4. Nanda

    Heel blij met de föhn, lekker licht in de hand en maakt geen herrie. De diffeuser klikt handig met magneet en de snoer is lekker lang. Echt een goede aankoop. De kapsalon (Hairforce) waar ik kom, werkt ook met Raveg föhn's! Dus was een toptip van de kapster.

  5. Naomi

    Ik gebruik deze fohn nu ruim drie maanden en vind het echt een miskoop. Wanneer je veel haar en goed gedefinieerde krullen hebt, past dit niet goed in de kleine diffuserkop. De warmte standen zijn veels te hoog, om koel te föhnen moet je de hele tijd een knop ingedrukt houden. Mijn haar wordt ontzettend pluizig van deze fohn. Daarbij maakt deze fohn zoveel geluid dat ik altijd oordoppen in moet doen tijdens het fohnen omdat ik anders echt doof wordt. Al met al een fohn die je meer voor de looks koopt dan voor de functie.

  6. Bianca

    Wil geen haardroger van honderden euro's en heb hier de Raveg Hyperpower besteld. Ik was blij verrast hoe mijn haar na gebruik zat, niet pluizig en zelfs de volgende dag zat mijn haar nog goed. Voor een redelijke prijs, snelle levering en de goede service. Het mailtje nadien of je tevreden bent en dat je altijd een vraag kan stellen of als iets niet goed is je contact op mag nemen kan ik erg waarderen. Ik raad deze haardroger zeker aan!

  7. Caroline

    goed en snel droog haar, tevreden over de aankoop, snelle levering