Članstvo povučeno

Članstvo povučeno 2024., zbog geschillen niet opgelost

ValuedShops recenzija

ValuedShops
Filtriraj recenzije prema ocjeni
Raveg hairstyling ima ocjene od 394 5 zvjezdica 394
Raveg hairstyling ima ocjene od 37 4 zvjezdica 37
Raveg hairstyling ima ocjene od 6 3 zvjezdica 6
Raveg hairstyling ima ocjene od 6 2 zvjezdica 6
Raveg hairstyling ima ocjene od 35 1 zvjezdica 35

Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.

  1. Ineke

    Mijn bestelde föhn is nog steeds niet binnen Bij dhl aangemeld maar nooit ontvangen bij dhl Ook op mails en apjes wordt er niet meer gereageerd Oplichting?

  2. Jelle

    Fohn dik een week geleden besteld nog niet in huis. Dit ondanks ze zelf op de website adverteren met vandaag besteld morgen in huis. Staat nu al meer dan een week bij dhl track en trace bestelling nog niet ontvangen. Een bericht gestuurd als ik hem binnen 2 dagen niet heb moet ik weer een bericht sturen. Gister weer netjes een bericht gestuurd gezien er niks is veranderd. Krijg ik 1 op 1 het zelfde bericht als de eerste keer . Diverse excuses en het en als het wederom niet over 2 dagen niet binnen is weer een bericht sturen. Lekkere service....Not

  3. Kako biste ocijenili Raveg hairstyling?

  4. Anne

    Al dagen aan het wachten op de föhn, op de site staat"op voorraad en volgende dag bezorgd" Niet dus, is nog steeds niet bij postNL aangekomen en na een vraag hierover is het opeens tijdelijk niet in voorraad en moet je maar afwachten of je het ooit nog krijgt. Geld weg???

  5. Kapster Moniek

    Al een halfjaar aan het werk met deze topfohns in de salon met me team en we zijn er meer dan dol op. We zijn blij dat we de Dysons hebben vervangen voor deze föhns aangezien de dysons maar bleven uitvielen en het dus meer een hype was dan een goede föhn. We hebben ook veel klanten die deze topfohns bestellen omdat we er zo tevreden over zijn. Ga zo door zou ik zeggen

  6. Daniëlle

    Mooi product, snelle levering en goed resultaat!!

  7. Helmy

    Ben nu 1 volle week bezig om een föhn in huis te krijgen. Natuurlijk keurig betaald. Tot op heden nog niks! 2x een track and trace gekregen, maar er staat niks in. Wordt aan het lijntje gehouden! Of stuur een föhn, of als je niet kan leveren, geef het geld terug! Maar blijf eerlijk! Heb inmiddels mijn geld terug gekregen, maar voel me toch bedonderd. Nadat ik keurig heb betaald heeft het ander half week geduurd voordat het geld werd teruggestort, in die periode ben ik niet eerlijk voorgelicht, steeds werd er gezegd dat het aan het vervoersbedrijf lag, dit blijkt allemaal niet waar te zijn, want waarom geef je anders je geld terug? Als je om wat voor reden niet kan leveren, zeg dit eerlijk, maar niet op deze manier! Ik blijf bij mijn beoordeling van 1 ster! Om het feit dat men mij aan het lijntje heeft gehouden!

    Odgovor