Članstvo povučeno

Članstvo povučeno 2024., zbog geschillen niet opgelost

ValuedShops recenzija

ValuedShops
Filtriraj recenzije prema ocjeni
Raveg hairstyling ima ocjene od 394 5 zvjezdica 394
Raveg hairstyling ima ocjene od 37 4 zvjezdica 37
Raveg hairstyling ima ocjene od 6 3 zvjezdica 6
Raveg hairstyling ima ocjene od 6 2 zvjezdica 6
Raveg hairstyling ima ocjene od 35 1 zvjezdica 35

Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.

  1. Sanne

    Ten eerste vind ik het een prachtige föhn, het oog wil ook wat! Daarnaast vind ik het super dat hij erg praktisch is, niet zwaar, fijn in de hand, weinig geluid en je krijgt meerdere opzet stukken en kammen mee geleverd! Je kan hem zelfs ophangen! Mijn haar wordt er erg zacht van. Het enige wat ik aan te merken heb is dat ik gewent ben om op de kop te föhnen, dit is even wennen aangezien er geen roostertje op de achterkant zit. Hierdoor kan je haar er ingezogen worden. Verder vind ik het echt een top föhn!

  2. Krulstation

    Snelle levering, mooi formaat en een goede diffuser! Als krullenkapper heb ik de föhn goedgekeurd!! Handig voor mensen die nog geen kennis hebben of net beginnen met diffusen. De föhn heeft namelijk niet teveel knopjes maar duidelijke standen. Mijn eigen haar had weinig pluis en zat een aantal dagen super goed! Probeer hem dus snel uit!! 😍

  3. Kako biste ocijenili Raveg hairstyling?

  4. Christina

    Snelle levering. Fohn van goede kwaliteit!

  5. KapsterV90

    Echt geen betere fohn gehad voor deze en vooral als je krulhaar heb is deze geweldig. Me krullen bleven nooit zo lang goed zitten. Al me vorige fohns blaasde me krullen eruit. De diffuser kop is lekker groot. Niks op aan te merken.

  6. Amber Marija

    Ik heb vandaag de fohnborstel ontvangen en vind hem echt mega fijn. De koud-warm standen zijn heel goed en het ziet er mooi uit. Het fijnste is dat de stekels van de borstel buigbaar zijn en bij een klit dus niet achter je haren blijven hangen. Door de ionen is mijn haar ontzettend gaan glanzen en zijn de gespleten punten niet meer zichtbaar. Mijn haar word soms snel vet maar ik kan echt dagen met fris haar de deur uit omdat het na het fohnen in model zit en niet vet wordt. Ook maakt hij niet een al te hard geluid waardoor je nog lekker muziek kunt luisteren. Dames dit is mijn nieuwe liefde, een top product!

  7. Melanie

    Vorige week de raveg Fhön binnen gekregen thuis, ik gebruik hem nu een week en ben er echt super blij mee. Hij is handig bruikbaar en ligt van gewicht! Thanks Raveg!