Top föhn! Ik heb alltijd moeite gehad met een goede föhn uitzoeken want ik heb heel dun haar. Maar deze is tot nu toe de beste die ik ooit heb gehad. Ik vind het design ook echt heel mooi!
Članstvo povučeno
Članstvo povučeno 2024., zbog geschillen niet opgelost
ValuedShops recenzija
Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.
- Judith
- Barbra Grotebroek
Geweldig product die snel een mooi resultaat geeft. Absoluut geen spijt ik geef een 10
Kako biste ocijenili Raveg hairstyling?
- Miranda
Mooie föhn gekocht bij Raveg.nl, geen moment spijt van. Hij is compact en geeft een mooi resultaat. Gewoon blij mee!
- Ashley van der Weide
Prachtige föhn ontvangen. Werkt goed en ligt fijn in de hand!