Moest lang wachten uiteindelijk ontvangen was ik zeer tevreden over de föhn. Helaas na 4 maanden houd de föhn ermee op maakt een hoog vreemd soort van fluitend geluid komt een chemische brandlucht uit en blaast verder geen lucht. Ik was hiervan zeer geschrokken en verbaasd dat dit kan met zo een dure föhn en dat na zo een korte tijd. Mijn goedkopere fohns gingen alltijd echt jaren mee. Contact opgenomen via de whatsapp en via de mail krijg totaal geen enkele reactie. Erg vreemd en jammer als je wilt kopen reageren ze wel en snel maar heb je een probleem geen gehoor. Wat ontzettend jammer ik was een tevreden klant. Hopelijk maken jullie het alsnog goed en blijf ik ook een tevreden klant van Raveg.
Ritiro dell'iscrizione
Iscrizione ritirata dal 2024 per geschillen niet opgelost
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Hanan
- Peter
Mooie fohn die er luxe uitziet in blauw metallic. Blaast als een malle en wordt goed warm. Flink afgeprijsd en binnen 24 uur geleverd. 👍
Come valuta Raveg hairstyling?
- Sabine
Prettige föhn. Doordat hij van plastic is en erg licht voelt kun je hem makkelijker langere tijd kunt vasthouden (is met krullend haar wel handig). Aan de andere kant voelt het daardoor wel een beetje als een goedkope föhn en ik vraag me af hoe lang hij goed werkt. De föhn wordt geleverd met een mooi tasje waarin je hem kunt meenemen bijvoorbeeld op reis. Althans dat dacht ik… de föhn past er niet in maar je kunt er de opzetstukken in bewaren. Door de naam had ik verwacht dat hij heel hard zou blazen maar dat valt mee. Voor het diffusen van mijn krullen vond ik dat eigenlijk wel heel fijn, je haar wordt niet zo weggeblazen maar is wel snel droog.
- Ciska
In mei 2023 heb ik een Raveg hyperpower gekocht. Een paar weken na het verlopen van de garantie begon deze te smelten (begin juni 2024). Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Raveg, waarbij ik steeds de reactie krijg "dat ze gaan kijken wat ze kunnen doen, “ door de hoge werkdruk kan het enkele dagen in beslag nemen”, “dat het met hoge spoed is doorgezet” etc. Maar we zijn maanden verder en ik heb nooit meer iets gehoord!
- Gertine
Ik was eerst sceptisch en duurde even voor ik de föhn echt bestelde , want … 3x sneller droog, geen pluis…Daarbij had ik nog een goede kappers föhn. Ik haatte föhnen echt omdat het lang duurt en pluizig wordt en mijn haar dof en voelbaar beschadigd doordat alle haarschubben open gingen staan. En toen kocht ik toch de raveg föhn! Binnen 1 minuut was ik om…….wát een design, wát een power, wát een glans in mijn haar, wát een record tijd drogen! Ik heb er niks meer aan hoeven doen! Dit dacht ik nooit te zeggen, maar…. In plaats van er tegen op zien en zolang mogelijk uit stellen, zie ik uit naar mijn volgende föhn beurt! Mijn beste aankoop dit jaar!
- Manuela
Helaas even moeten wachten, nu een mooie föhn die niet onder doet voor de duurdere versie van een ander merk. De föhn was uitverkocht, dus moest een aantal dagen wachten en het eerste exemplaar bleek defect. De warmte stand had alleen standje ‘vlammenwerper’. Gelukkig kreeg ik zonder teveel gedoe een nieuwe opgestuurd en kon ik de defecte kosteloos terug sturen. Vandaar 1 ster minder.