Ritiro dell'iscrizione

Iscrizione ritirata dal 2024 per geschillen niet opgelost

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
Raveg hairstyling ha 394 5 stelle di valutazione 394
Raveg hairstyling ha 37 4 stelle di valutazione 37
Raveg hairstyling ha 6 3 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 6 2 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 35 1 stelle di valutazione 35

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. S.j.

    Ik heb de Raveg HYPERPOWER ergens begin 2023 gekocht en tot op de dag van vandaag enorm tevreden !! Ook maar mezelf verwend met de DYADIUM afgelopen week en kan niet anders zeggen dan weer een topkwaliteit product van raveg. Ik ben fan!!!!! Zou het dus ook zeker aanraden!

  2. Op advies van me kapper gekocht

    Raveg gezien bij me kapper afgelopen jaar en heb deze ook maar aangeschaft afgelopen maand. Wil niet meer zonder 😍

  3. Come valuta Raveg hairstyling?

  4. Eilathan

    Snelle levering, prima service. Fijne föhn voor mijn krullen. Wat een verschil met oude föhn. Geen uitgedroogd springhaar meer. Aanrader.

  5. Eva

    Raveg gezien bij me kapper en nu zelf ook aangeschaft. Ik wil niks anders meer!

  6. Roxy

    Hele snelle levering en het product voelt stevig aan en werkt fantastisch. Gekocht op basis van goede reviews en ben er super blij mee. Absolute aanrader.

  7. Kim

    Toch maar de Dyadium besteld omdat ik de prijs van de Dyson echt over de top vind, ik had hem binnen 2 dagen binnen. Het is even puzzelen hoe het werkt maar ben er erg blij mee. De krul is mooi glad en blijft heel de dag zitten. Ik heb zelf schouderlang haar en gebruik hem vooral voor veel volume en slag/krul in de punten en dit is top. Volgens mij als je langer haar hebt krijg je er helemaal mooie krullen uit. De föhn borstel heb ik nog niet geprobeerd. Twijfel je tussen een Dyson en deze zou ik zeker deze eerst aanraden!