Ritiro dell'iscrizione

Iscrizione ritirata dal 2024 per geschillen niet opgelost

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
Raveg hairstyling ha 394 5 stelle di valutazione 394
Raveg hairstyling ha 37 4 stelle di valutazione 37
Raveg hairstyling ha 6 3 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 6 2 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 35 1 stelle di valutazione 35

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Miluska 💕

    Snel besteld snel geleverd, fijn! Na de föhn nu ook de Dyadium. Top!

  2. Monique

    Er wordt al om een beoordeling gevraagd terwijl föhn nog steeds niet geleverd is. Ik ga van het positieve uit en verwacht mijn föhn binnen enkele dagen

  3. Come valuta Raveg hairstyling?

  4. Afwachtende krullenbol

    Ook ik krijg al het verzoek om een review terwijl de fohn nog niet geleverd is. Inmiddels wel sinds 20 nov een track en trace, maar deze laat weten dat het tracknummer niet gevonden is. Ik vraag me af of de föhn nog gaat komen… gelukkig lees ik dat anderen dankzij Klarna goed geholpen zijn. Ik wacht nog even geduldig af, maar vooralsnog hou ik het nog even bij 1 ster.

  5. Luna

    Op 3 november een bestelling geplaatst voor de Dyadium. Overal op de site staat: 'vandaag besteld, morgen in huis.' Omdat ik op een zondag bestelde, begreep ik dat het product op z'n vroegst op dinsdag binnen zou zijn. Momenteel is het 26 november en is het product nog steeds niet binnen. Zondag is het een maand geleden dat ik heb besteld en ik kan mij niet voorstellen dat ik voor die tijd mijn pakket geleverd krijg. Ik heb zeker zes keer contact gehad met Raveg via WhatsApp, maar ik ben vrijwel zeker dat de klantenservice van WhatsApp is geregeld via een derde partij. Via WhatsApp krijg je namelijk geen eenduidig antwoord op je vragen en zal alles 'doorgezet worden naar management'. Aka: daar hoor je nooit meer wat van. Ik heb gelukkig betaald met Klarna, omdat ik dan kopersbescherming heb. Als je overweegt hier te bestellen, raad ik je aan om Klarna te gebruiken. Zij hebben mij na 2,5 week onwijs goed geholpen. Nadat ik al mijn bewijs had aangeleverd bij Klarna zijn zij een onderzoek gestart naar het bedrijf, waarna ik op miraculeuze wijze de dag erna ineens een track-en-tracecode opgestuurd heb gekregen. Ik ben heel benieuwd of het product deze maand nog binnen zal komen. Nadat ik contact via de mail heb gezocht met het bedrijf, kreeg ik wel reactie. Overigens kan niemand uitleg geven over de vertraging en als je om compensatie vraagt voor desbetreffende vertraging vermijden zij de vraag. Ik heb nu eindelijk een aanbod gekregen voor 10% korting, maar persoonlijk vind ik dat niet toereikend. Zeker nadat het bedrijf je een maand negeert, zelf geen contact zoekt met hun klanten wanneer er vertraging op de loer ligt, constant dezelfde excuses gebruikt en hun klanten een maand zonder informatie laten zitten. Echt hele slechte klantenservice en al helemaal geen transparantie. ------ UPDATE: BESTEL HIER NIET! Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat het hier om dropshipping gaat. Vanuit een fabriek in China wordt het product een maand te laat geleverd, zonder dat Raveg hier zelf werk aan heeft. Het logo is schots en scheef geprint op het apparaat. Daarnaast vielen er twee knopjes af en viel er een veer uit de bovenkant van de airstyler tijdens het (voorzichtig!) uitpakken van de dyadium. Bij het aanzetten van het apparaat komt er een hele nare geur vrij van verbrand plastic: alsof de temperatuur te hoog kan worden voor het materiaal waarvan het is gemaakt. Verder lijkt alles heel goedkoop, vooral de krul opzetstukken. Na het aanzetten van de dyadium blaast ie een tijdje goed, maar daarna valt de blaaskracht behoorlijk snel weg. Vanaf dat moment gaat het blazen uit zichzelf op en neer, alsof het motertje het niet kan bijbenen. Ik durf het apparaat bijna niet in het stopcontact te steken, omdat ik bang ben dat ik een stroomstoot krijg of dat het apparaat ontploft. Dat zegt dus al genoeg over de kwaliteit van dit product. Verder zou ik nooit mijn haar met dit product durven stijlen om dezelfde redenen, maar je wilt ook niet een hele douchbeurt verder zijn om vervolgens je haar onder te dolven met de geur van verbrand plastic. Ik wou dat ik geen ster kon geven.

  6. Mohamed

    17-11-2024 besteld en op de site stond volgende dag binnen. Helaas is dat niet het geval. Ik heb het idee dat de goeie, positieve reviews zijn geplaatst door bekende van henzelf. Ik ga er al vanuit dat ik ben opgelicht en dat het pakketje nooit zal binnenkomen, als ik andere reviews moet geloven. Tot nu toe nog ster waardig! Groetjes Ik laat jullie niet los!

  7. Roy

    Direct al een uitvlucht vanwege langerw verzendtijd. Blijkt t paket uit hetzelfde magazijn te komen als waar Aliexpress van verstuurd! Product ziet er goed uit. Heb waarschijnlijk veel teveel betaald