Ritiro dell'iscrizione

Iscrizione ritirata dal 2024 per geschillen niet opgelost

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
Raveg hairstyling ha 394 5 stelle di valutazione 394
Raveg hairstyling ha 37 4 stelle di valutazione 37
Raveg hairstyling ha 6 3 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 6 2 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 35 1 stelle di valutazione 35

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Carla

    Door mijn krullenkapster geadviseerd …de Raveg hyperpower föhn besteld en snelle levering top! Echt een super fijne föhn. Dochter ook enthousiast en er meteen ook een voor haar besteld! Onze krullen zijn nu nog mooier en veerkrachtiger!

  2. S

    Al langer dan 20 jaar werkzaam als kapper en met heel veel verschillende soorten föhns gewerkt, en door de advertentie besloten deze Hyperpower te testen. En na weken gebruik kan ik echt zeggen dat ik nooit meer een andere wil. Verbaasd van de topkwaliteit en de beste die ik ooit heb gebruikt.

  3. Come valuta Raveg hairstyling?

  4. Nienke

    Snelle reacties en goed product.

  5. Ton

    vergelijk dit maar eens met een Dyson van 449,50 Euro veel goedkoper snoer langer gewicht 110 gr. minder motor 400 W meer geluid 22 DB minder wat wil je nog meer, geweldig toch

  6. Leonie

    Ik had door een aanbeveling een RAVEG föhn besteld, echter bleek dit niet de juiste te zijn. Dus ik heb het artikel wel betaald en teruggestuurd om vervolgens de juiste te bestellen, namelijk de Hyperpower. Mijn bestelling is in juni geweest en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice via de mail, want telefonisch zijn ze niet te bereiken. Elke keer hetzelfde antwoord: 'We gaan het doorgeven aan de financiële afdeling, helaas moeten we hun reactie afwachten'. We houden je op de hoogte'. Tot nu toe heb ik geen up-dates ontvangen, stuur ik elke twee weken een herinnering en krijg ik iedere keer weer hetzelfde antwoord van Ashley, Lisa of Mila. Ik vind het jammer dit zo te moeten delen, want ik ben blij met mijn föhn. Alleen duurt het nu al 3 maanden en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik hoop via deze weg een verklaring en hoor ik graag wanneer ik mijn geld terug krijg. Wellicht is een andere vergoeding ook nog op zijn plaats? Ik hoor het graag!

    Rispondi
  7. Willemijn

    Geweldig product en goede service. Vragen snel beantwoord en product werkt echt uitstekend. Niks op aan te merken. Bedankt team Raveg 5 sterren