Ritiro dell'iscrizione

Iscrizione ritirata dal 2024 per geschillen niet opgelost

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
Raveg hairstyling ha 394 5 stelle di valutazione 394
Raveg hairstyling ha 37 4 stelle di valutazione 37
Raveg hairstyling ha 6 3 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 6 2 stelle di valutazione 6
Raveg hairstyling ha 35 1 stelle di valutazione 35

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Ivonne Martinez

    Overal a good relationship between price and quality. It only has 2 modes of heat. The cold air is not actually cold. The lowest heat is quite warm so for the ones with short hair like me it can get really hot. The device is almost weightless so it is comfortable to hold.

    Rispondi
  2. Petra

    WOW al veel verschillende fohns gebruikt maar deze springt er ver boven uit wat een heerlijke fohn.

  3. Come valuta Raveg hairstyling?

  4. Nathalie

    Echt ver boven mijn verwachting deze haardroger. Na het lezen van alle reviews toch maar besteld en de reviews liegen niet. De haardroger is makkelijk te bedienen met vele knoppen wat voor-zich spreekt. Het voelt alsof ik me haar echt 5 keer zo snel droog heb geföhnd dan bij me vorige föhn haha! Ook is het erg handig voor in mijn badkamer dat deze haardroger een erg lang snoer heeft aangezien de stopcontact een stukje verderop is dan me spiegel. Ik ben echt super blij met me aankoop en zou de HYPERPOWER zeker aanraden.

  5. nadia

    De Hyperpower haardroger nu een maand in gebruik in de kapsalon en werkt uitstekend. Werkt stukken beter dan onze vorige haardroger. Inmiddels hebben al me collega's de Hyperpower ook aangeschaft.

  6. Eva

    Snel bezorgd en super föhn voor een goede prijs

  7. Sylvia

    Mooi product. Eerst even wennen, omdat de diffuser kop anders is dan mijn vorige. De föhn is erg licht in compact. Ik heb de hyperpower, omdat deze verschillende temperatuursfuncties heeft. Daar ben ik blij mee want stand 2 vind ik al erg warm. Ook fijn dat er een koude functie op zit. Hiervan blijven m’n krullen beter in model maar ook is een beetje afkoeling op je hoofd na het föhnen, met dit warme weer wel fijn. Ik hoop dat ik lang plezier heb aan deze mooie föhn.