Leuke haardroger! Tof kleurtje, goede kwaliteit en zeker niet te duur. Ook heel licht in de hand. Top aanbevolen door mijn kapster! En niet onbelangrijk: goede service, snelle levering. Happy :)
Ritiro dell'iscrizione
Iscrizione ritirata dal 2024 per geschillen niet opgelost
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Stephanie P
- Brigitte
Geachte heer/mevrouw, Ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen maar helaas ben ik erg teleurgesteld over de kwaliteit van het product. Vanmorgen heb ik de föhn uitgepakt en tot mijn grote verbazing zag ik dat het schroefdraad stuk is, waardoor er geen opzetstukken op passen. Bovendien zitten er deuken aan de bovenkant van de föhn en is alles van een zeer dun soort plastic.
Come valuta Raveg hairstyling?
- Sandra
Ik ben zéér tevreden over de hyper föhn. Mijn haren zijn veel sneller droog, een betere hold, en meer volume. Ik raad hem zeker aan!
- Sara
Het is echt een geweldige haardroger en de prijs is ongelofelijk goed voor wat je krijgt. De haardroger doet niet onder aan een Dyson voor de fractie van de prijs. Mijn haar is in nog geen 10min droog. Je voelt dat de lucht gelijkmatig verdeeld wordt en toch blaast hij niet te hard dat je haar pluizig wordt. De digitale motor is ook veel duurzamer dan een AC of DC motor.
- Cindy
Mooi product. Snelle levering. Perfect. Besteld na lang twijfelen tussen meerdere merken. Nav filmpje van Babs de Hyperpower besteld. Krullen zitten veel beter en bijna geen pluis. Blij mee!
- Loes
Na het lezen van reviews de föhn besteld. Voor mij helaas geen goede ervaringen. Föhn wordt te heet, (koude stand knop steeds indrukken)‘trekt’ af en toe een haar naar binnen die vervolgens verbrand. De diffuser valt er af, op alle manieren geprobeerd om hem goed vast te krijgen. Voor mij helaas geen goede aankoop… De ervaring wb verzending enz is uitstekend! Na wat correspondentie over en weer kreeg ik een nieuwe föhn toegestuurd! Meteen uitgeprobeerd…ik kan me nu geheel aansluiten bij de andere reviews! Diffuser blijft prima zitten én ik kan de diffuser tegen mijn hoofd plaatsen zonder het gevoel een blaar te krijgen. Mijn haar is dik maar desondanks vlot droog! Conclusie; ws een technische fout in vorige föhn maar uitstekend opgelost!!