Suscripción retirada

Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Raveg hairstyling tiene 394 5 estrellas 394
Raveg hairstyling tiene 37 4 estrellas 37
Raveg hairstyling tiene 6 3 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 6 2 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 35 1 estrellas 35

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. SvG

    Hele slechte service. Op de website beloven ze van alles wat niet nagekomen wordt. Niet goed of niet tevreden = GEEN geld terug!!! Je wordt continue ah lijntje gehouden door reacties als we zijn er mee bezig, verwerkingstijd duurt minimaal 2 weken, en vervolgens zeggen ze dat het product in onverkoopbare staat retour is gekomen?!? Dit overigens pas lang nadat het artikel door ze is ontvangen. Eea is in perfecte/nieuwstaat retour gestuurd, bovendien foto’s gemaakt vlak en alles in de originele verpakking en verzendmateriaal. Kortom, uit de vele reacties blijkt dat óf het product wordt niet geleverd óf na een retour krijg je geen geld terug. Een woord: oplichting! Inmiddels juridische stappen ingezet. Update: uiteindelijk is er een aantal dagen na deze review alsnog gehoor gegeven aan het recht op retour en terugbetaling. Dit helaas wel na een lange weg van mailen en ergernis. Er valt dus zeker nog heel erg veel te verbeteren.

  2. Misnoegde klant

    Na bijna 2 weken nog steeds niets ontvangen! Ze beweren dat artikel verzonden is, op track and trace staat dat deze nog steeds moet ingepakt worden. Ik onderneem morgen stappen via de politie. Oplichterij!

  3. ¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?

  4. Sanja

    Levering duurde erg lang föhn wel gekregen uiteindelijk

  5. C

    Ik kan geen review schrijven wanneer ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb

  6. IdV

    Ik wordt verzocht om een review want ik zou de föhn inmiddels binnen moeten hebben. Dus not. Verder geen reactie. Alleen dat hij er aan kont. Dacht dat ik bij een goed bedrijf had besteld. Dus wederom not. Grrrrrr

  7. Anouk

    Heel blij met de Raveg hairstyler, werkt makkelijk en mooi effect