Erg blij!!! Ik heb de hyperpower föhn besteld ik heb 3 weken gewacht er stond 2 weken voor omdat hij tijdelijk was uitverkocht omdat ik na 2 weken nog niets had heb ik raveg gemaild ik kreeg de dag erop een reactie De föhn zou binnen een week binnen zijn en dat is zo Echt een fijne en mooie föhn hij is licht blaast goed(warm en koud) een lang snoer een fijne diffuser die je goed aan de föhn klikt Hij is het wachten waard ik ben erg tevreden Ik vind de service van Raveg goed ,fijn dat ik zo snel antwoord kreeg
Suscripción retirada
Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Margreth
- Top producten
Zeer snelle levering ‘‘s avonds om 22:30 besteld volgende dag al in huis, ik had al de hyperpower föhn maar nu ook voor mijn dochter de dyadium airstyler wat is ze er blij mee.
¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?
- Sassy
Super snelle service en heel netjes verpakt in een mooie doos. Vergeleken met de Dyson en uit alle resultaten kwam deze het beste eruit! Super blij met me verjaardagscadeau 😍
- monique
Ik gebruik deze haardroger nu ongeveer en ik kan zeggen dat dit de beste haardroger is die ik ooit gebruikt heb. De krachtige motor droogt mijn haar veel sneller dan mijn vorige Philips. Ik kreeg er ook nog een stoffen tasje bij waardoor ik de haardroger makkelijk mee kan nemen naar me vakantiehuis in Spanje. Ik zou deze zeker aanraden aan iedereen.
- Chris
Goede service ,snel antwoorden op de chat 😀. De handdroger is licht in de hand en goed regelbaar ben er zeer tevreden over
- Madelon
Dit is de föhn die mijn kapster ook gebruikt en ik was eigenlijk direct verkocht. Ik heb hem dezelfde avond nog besteld en hij is de volgende dag geleverd, nu twee keer gebruikt en hij droogt goed en snel en mijn haar pluist niet meer!