Suscripción retirada

Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Raveg hairstyling tiene 394 5 estrellas 394
Raveg hairstyling tiene 37 4 estrellas 37
Raveg hairstyling tiene 6 3 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 6 2 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 35 1 estrellas 35

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Anaïs Marro

    Ik heb een beetje langer moeten wachten tot het toekwam (een dikke week) wegens vertraging bij het verzenden. Maar hij is vandaag toegekomen, ik heb het meteen getest op mijn krullen met een refresh en ik ben er al super blij mee!! Ik zal hem nog verder testen maar kan nu al merken dat mijn krullen minder pluis hebben, het droogt sneller en de verschillende opties in temperatuur en sterkte zijn ook super handig! Hij is compact en licht in de hand en ik kan het lang gebruiken zonder snel een pijnlijke arm te krijgen. Ook het lange snoer is super handig, nu kan ik wat bewegen terwijl ik mijn haar droog! Ik ben zeker super blij met de aankoop en kan niet wachten om het te gebruiken bij mijn wasdag!

  2. Mirjam

    Snel geleverd met duidelijke communicatie via de mail. Heel tevreden met mijn fohn, mn dikke krullenbos is snel droog zonder pluis. Ook de koude lucht is erg fijn. Top product!

  3. ¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?

  4. Joyce

    Snelle levering! Heel tevreden van de haardroger. Super licht/praktisch om mee te werken. Een echte aanrader.

  5. Linda

    Ik vond deze föhn als goedkopere variant van Dyson en ben er super blij mee! Mijn kapster gebruikt een Dyson, maar ik merk absoluut geen verschil. De diffuser is ook heel erg fijn doordat de punten uitsteken, dit geeft mijn krullen meer volume. Ook ervaar ik veel minder pluis t.o.v. mijn oude föhn.

  6. Nynke

    Erg mooie compacte föhn met sterke blaaskracht. Veel variaties qua warmte/koude en blaasstanden! Binnen mum van tijd is mijn bos haar droog. Licht van gewicht, mooie uistraling. Service ook helemaal super. Had de föhn de volgende dag al in huis. Al met al top, een echte aanrader!

  7. Marika

    Ik heb de föhn besteld met een mooie korting. Ben nog zoekende hoe ik m het best kan gebruiken. Daar hoop ik nog filmpjes van te vinden. Droogt verder prima, geluid is niet hard maar wel vervelend.