Suscripción retirada

Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Raveg hairstyling tiene 394 5 estrellas 394
Raveg hairstyling tiene 37 4 estrellas 37
Raveg hairstyling tiene 6 3 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 6 2 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 35 1 estrellas 35

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Alet

    Via mijn krullenkapper bij de hyperpower terecht gekomen. Haar snel droog, zonder pluis. Genoeg verschillende standen in te stellen. Ligt goed in de hand. Besteld en de volgende dag in huis. Heel blij mee

  2. Moniek

    Na heel veel onderzoek te hebben gedaan, reviews lezen en informeren bij andere kappers heb ik ook deze föhn maar besteld. Het is dan ook letterlijk een "game-changer". Op alle vlakken overtreft ie me vorige föhn. Ik was een beetje sceptisch maar deze föhn komt echt al z'n woorden en beloftes na. Aan dit merk en product hoef je echt niet te twijfelen want dit is echt kwaliteit. Na een flinke tijd testen en föhnen heb ik er ook 5 extra besteld voor al me werknemers in de salon.

  3. ¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?

  4. Jodine Pen

    Ik heb onlangs de Raveg hyperpower besteld. De levering gebeurde de volgende dag al en het product werd netjes aangeleverd. Vandaag heb ik de föhn voor het eerst getest en ik ben positief verrast. Ik heb permanent in dun fijn haar en normaal als ik föhn, fladdert mijn haar in het rond en gaat het direct pluizen. Bij deze föhn gebeurt dit niet. Ik had zowaar volume en een mooie pluisvrije krul. De föhn wordt gelukkig ook niet zo heet als de vorige. Ik heb het ook op mijn dochter uitgeprobeerd die lang dik stijl haar heeft. Bij haar duurt het föhnen wel vrij lang, maar ook hier minder pluis. En een mooie glans op haar haar. Ik zou de föhn zeker aanraden.

  5. M.

    Goede snelle service. Wat betreft de föhn kan ik nog niets vertellen... aangezien het een cadeau is voor iemand anders voor Kerstmis. Maar gezien de reviews heb ik er vertrouwen in dat de föhn goed zal zijn....

  6. Inge

    Ben superblij met deze fohn! Ik ben haarstylist en gebruik hem met heel veel plezier! Een aanrader...

  7. L.V

    De klacht is inmiddels naar behoren opgelost!

    Respuesta