Suscripción retirada

Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Raveg hairstyling tiene 394 5 estrellas 394
Raveg hairstyling tiene 37 4 estrellas 37
Raveg hairstyling tiene 6 3 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 6 2 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 35 1 estrellas 35

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Paula

    Heb de föhn na veel onderzoek gekocht. Had ik veel eerder moeten doen. Een hele fijne föhn met veel verschillende standen. En ook een hele goeie koude functie. Het design is ook heel mooi en hij is licht qua gewicht. Kortom een top föhn!

  2. Mariem

    Mooie hairstyler, moderne mooie kleur, makkelijk in bediening en haar is snel droog. Laat je krullen heel zacht na diffuser!! Heel fijn in gebruik. Zeer tevreden!

  3. ¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?

  4. Giulia

    PESSIMI! L unico phon al mondo dove non si può regolare la temperatura, decido di fare il reso e per l’Europa non è gratis decido di spedire a mie spese e loro cosa fanno? Mi ri-addebitano i costi di trasporto!!!! Fantastici! È stata una bellissima presa in giro. Il phon oltre a far schifo anche l’assistenza clienti fa schifo. Mai più. Soldi buttati letteralmente.

    Respuesta
  5. roger broos

    Snelle levering van de föhns wilde deze testen voor in de kapsalon. Personeel is er blij mee licht van gewicht en doen het goed. Echter vraag al weken om een factuur aangezien ze ingeboekt moeten worden. Steeds hetzelfde antwoord ze kunnen geen btw factuur maken. Heel jammer want ze zouden met deze föhns echt wel zakelijke klanten kunnen trekken. Zorg dan wel dat je de administratie op orde is.

  6. José v Kessel

    Snelle verzending. Ik had een vraag gesteld via de mail en deze werd in no-time zeer vriendelijk beantwoord. Enorm blij met de hyperpower föhn. Minder pluis in mijn krullen dan met mijn oude föhn. Kortom, goede service en prachtig product.

  7. Yvonne

    Goede föhn maar moest wel wennen, maar na weekje gebruik helemaal aan gewend aan deze goede föhn. De diffuser klikt magnetisch vast en me vorige klikte vast met een kliksysteem . Bij me vorige föhn viel de diffuser er soms af en bij deze blijft die goed zitten. Helemaal het geld waard. Bovendien snelle levering en alles was duidelijk.