Suscripción retirada

Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Raveg hairstyling tiene 394 5 estrellas 394
Raveg hairstyling tiene 37 4 estrellas 37
Raveg hairstyling tiene 6 3 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 6 2 estrellas 6
Raveg hairstyling tiene 35 1 estrellas 35

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Emmy

    Super snelle levering zelfs naar het buitenland, werkt perfect en droogt mn haar snel en mooi

  2. Angela

    Ik was al enthousiast over deze föhn door Vera van @castleofcurls , maar nu ik er zelf een heb….. geweldig. Mijn krullen drogen sneller, en de Krul blijft er ook beter in. Naast het feit dat de föhn lekker klein is , dus handig om mee te nemen, is het ook heel erg licht. Geen lamme arm meer van het föhnen van een dikke bos krullen. Verschillende warmte en volume standen en Makkelijk schoon te maken

  3. ¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?

  4. Tatum

    Naast dat de bezorging super snel was is de fohn ook echt een aanrader! Ik ben zelf altijd kapper geweest en heb in die tijd met een dyson gewerkt maar ik merk totaal geen verschil. Met de snelheidsstanden en warmtestanden is het de beste fohn die ik tot nu toe gehad heb. Hij is ook nog super licht, dus geen lamme arm na het fohnen van mijn eigen haar!

  5. Miranda

    Hele goede service, ik had een foutje gemaakt, mijn email werd binnen no time beantwoord en opgelost, snelle service vandaag besteld morgen in huis, en uiteraard super tevreden met mijn fohn😍.

  6. Isabelle

    Hele mooie föhn. Koppen klikken goed vast. Hele lange en stevige snoer wat aanvoelt als goede kwaliteit. Alleen met de hitte is het een beetje vaag, er zijn 3 standen maar je moet maar een beetje voelen op welke stand ie nou staat want dat staat niet aangegeven. Dus soms dacht ik ‘even een stand kouder’ maar dan bleek het na een tijdje klikken en voelen dat ik al de koudste stand had. Verder is de koudste stand best heet!

  7. Rinke

    Echt zó blij met deze föhn!!! Hij ziet er super mooi uit. Maar dat niet alleen; hij is lekker licht dus geen lamme armen tijdens het föhnen. Ook de verschillende standen qua hoeveelheid lucht en warmte óf kou (wat ook echt koude lucht is in tegenstelling tot andere föhns!) is fantastisch. Snoer is lekker lang dus ook geen gehannes met te korte draadjes en de hulpstukken klikken super easy vast. De hulpstukken zijn stuk voor stuk mega handig en zorgen er allemaal voor dat je werkelijk nog nooit zulk goed en lekker geföhnd haar hebt. En dan allemaal in een sjieke stevige doos geleverd inclusief een klip om je haar in te delen in secties en een mooie hoes. Nou…ik had dit allemaal veel eerder willen hebben!!! Voor mij met stip op nummer 1 en dus een echte aanrader.