De blaaskracht van de föhn is minder krachtig dan van een dyson. Verder is dit geen probleem want ik merk wel dat me krullen een stuk beter en langer blijven zitten door de zachtere blaaskracht. Me haar is desondanks de zachtere blaaskracht snel droog en goed in model. Absolute aanrader.
Suscripción retirada
Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Elsemieke
- Monique
Niet verwacht dat me krullen zo lang blijven zitten. Dagen achter elkaar. Geen versteviging product gebruikt of iets, maar blijft dagen zitten. Zelfs bij doorkammen vallen me krullen terug.
¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?
- Lara K
Veel langer snoer dan me vorige föhn wat het erg comfortabel maakt. Verder werkt alles naar verwachting. Verder leuke extra accessoires bijgekregen.
- Sam
Super
- Celine Kuipers
Topservice en topproduct
- Anne
Ik ben al 16 jaar kapster maar heb nog geen föhn als deze gehad. De meeste hebben een enorme windkracht waardoor het veel pluist. De föhn is verder licht en heeft een lang snoer wat erg comfortabel is.