Top föhn! Ik heb alltijd moeite gehad met een goede föhn uitzoeken want ik heb heel dun haar. Maar deze is tot nu toe de beste die ik ooit heb gehad. Ik vind het design ook echt heel mooi!
Suscripción retirada
Afiliación retirada desde 2024 debido a geschillen niet opgelost
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Judith
- Barbra Grotebroek
Geweldig product die snel een mooi resultaat geeft. Absoluut geen spijt ik geef een 10
¿Cuál es tu valoración de Raveg hairstyling?
- Miranda
Mooie föhn gekocht bij Raveg.nl, geen moment spijt van. Hij is compact en geeft een mooi resultaat. Gewoon blij mee!
- Ashley van der Weide
Prachtige föhn ontvangen. Werkt goed en ligt fijn in de hand!