Onlangs heerlijke chocolade bij jullie besteld, snelle levering: 🔝 Goed en stevig verpakt 🎁 Bij het trakteren goed in de smaak gevallen. Ik kreeg er veel comlimentjes over dat de chocolade zo lekker was en waar ik het had gekocht 😅 Wel wat prijzig maar voor zo af en tie een verwennerijtje moet kunnen. Vr gr Yvonne
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Y.P.C. Postma
- Tonneke Schöne
Werd met enthousiasme ontvangen!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- georgina heuvel vd
Jammer dat winkel in amersfoort weg is..
- Wim Saris
zoals altijd perfect verzorgd. Jammer dat DHL het voor de zoveelste keer naar de pakjesautomaat bracht. Ik was overigens wel thuis hoor!
- Mai
Bestel op tijd want wordt niet geleverd binnen de aangegeven tijd.
- I.L. Swagerman-beekman
Ben een beetje teleur gesteld, jullie zetten op website voor 15.00 uur besteld, volgende dag bezorging. Helaas ging voor mij die toezegging niet door, en de dag daarna kwam ik tot ontdekking dat er vanaf die dag geen bezorging plaats vond i.v.m. hitte. Heel begrijpelijk!! Het was wel zo klantvriendelijk geweest als ik daar een berichtje over had gekregen.