Opgepast: the-petshop.be.BE is frauduleus, the-petshop.be.NL is een perfect legale webshop en geeft goede service. Koop niet bij de Belgisch "copycat"! Ik had ruim voor kerst een bestelling gedaan voor een duo hondenlijn zodat het als cadeau onder de kerstboom kon. Het geld ging direct van mijn rekening, maar we zijn nu meer dan een maand later en ik kreeg nog altijd niets. Er komt nu ook geen antwoord meer op mijn emails met de vraag waar mijn bestelling blijft.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart
- Vitogirl
Dit was mijn eerste bestelling bij deze leuke De-Petshop dierenwinkel. Ik was op zoek naar een vervangende pluche knuffel van Kong (de krab) voor één van mijn honden. Aangezien haar oude krab (softsea serie) heel erg versleten was en ze er heel vaak mee rondloopt. Aangezien onze beide honden deze maand jarig zijn heb ik gelijk ook een paar andere leuke Kong speeltjes mee besteld, de octopus en de schildpad. Het zijn erg mooie, veilige en sterke knuffels. Alles ging makkelijk en veilig. Het pakket werd snel geleverd en de hondjes waren er erg blij mee. Tot een volgende keer!
Hoe zou je De-PetShop.nl beoordelen?
- Davy Henraat
Super service 👍
- pauline Haggenburg-Plasmeijer
Bestell8ng ging goed alleen vertraging bij post.nl was 3cdagen
- Floortje van der Wiel
Top service! Leuke producten, zeker een aanrader
- Jody Janssen Steenberg
Super goede service, snelle levering op dezelfde dag nog! Bestelling was tiptop in orde.