Kleding was veel te groot en klopt qua pasvorm totaal niet met hoe het op de video's getoond wordt. Heel erg jammer. Er zat een broek niet bij mijn bestelling, dit is mij niet via mail gemeld of op de pakbon. Daarom heb ik het gelijk gemeld. Nadat ik alle kleding gepast had en merkte dat alles te groot was, heb in direct de broek gecanceld. Dit scheelde l'eau Vive verzendkosten. Dus ik vroeg om een code om alle kleding retour te zenden. Maar die kreeg ik niet. Gemiste kans... jammer. Laatste keer dat ik hier iets besteld heb.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2022
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Silvia Meeuwsen
- Dini
Dit was mijn eerste bestelling en ik ga dit zeker vaker doen. Prima service en leuke kleding. Ik ben heel tevreden.
¿Cuál es tu valoración de L'eau Vive?
- Carole
Wat een super lief pakket had ik ontvangen. Als ik in de buurt ben,kom ik zeker langs
- Netty
Leuke kleding en goede prijs/kwaliteitverhouding.Ook hele goede service.Ik vind het een van de betere webshops.Ga zo door dames
- Karin van Geneijgen
Mooie kwaliteit en Super mooie kleding
- Janick
Vandaag gaan shoppen met mijn mama. Zeer goed ontvangen door de lieve dames. Gezellige winkel met mooie kledij voor alle leeftijden.