Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hana Comfort heeft 726 5 ster reviews 726
Hana Comfort heeft 220 4 ster reviews 220
Hana Comfort heeft 88 3 ster reviews 88
Hana Comfort heeft 54 2 ster reviews 54
Hana Comfort heeft 72 1 ster reviews 72

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mevrouw Vlierman

    Een heerlijke deken... enige wens is om nog andere leukere overtrekken bij te hebben ..

  2. Kirsten

    Het dekbed slaapt heerlijk. De aanprijzing vind ik storend: 'ontvang alleen vandaag... en gratis hoes, 15% extra korting,... ' Ik heb nu gezien dat deze zogenaamde acties steeds terugkomen en langer dan ��n dag duren.

  3. Hoe zou je Hana Comfort beoordelen?

  4. HPM Van Haaster

    Erg fijn om onder te slapen

  5. Robin Spring In T Veld

    Om maar even gelijk te beginnen, WAUW, wat een goede service! Ik slaap al een hele tijd erg slecht. Door de vele lovende reviews gekozen voor Hana zwaartekracht-deken. Deze was razendsnel in huis en ook nog is met een dubbele hoes, (bij de meeste leveranciers moet je er zelf een extra hoes bij kopen). Groot pluspunt dus! Na het twee weken de tijd te hebben gegeven en proberen te wennen aan mijn nieuwe deken, kwam ik erachter dat mijn deken eigenlijk wat kort was. Productiefoutje dus. Contact opnemen met Hana ging makkelijk en kreeg snel reactie. Berdien heeft mij een passende oplossing gegeven en mij netjes geholpen. Heel blij met de communicatie en de service die Hana hun klanten bied. Ik zou hier zeker weer kopen!

  6. a.b.

    De verzwaarde knuffel besteld voor mijn zoontje, die moeite heeft met slapen. Binnen twee dagen hadden we hem al binnen! En vanaf nacht 1 zijn ze onafscheidelijk en slaapt hij zoveel beter! Super blij met deze aankoop en een aanrader voor iedereen! Ik heb mijn nachtrust terug en mijn zoon een vriendje voor het leven!

  7. Maria v/d nieuwenhuizen

    nog even wennen om met deze bril te slapen vanwege zijligging. Bij migraine wel prettig ondanks gewicht. Dat zou je niet verwachten.