Geen aanmerkingen: prima verzending, prima service. Top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- van Vliet
- Christel van Lier
Netjes gedaan zoals beloofd. Deken geleverd, maar ook retour genomen toen ze helaas niet beviel.
Hoe zou je Hana Comfort beoordelen?
- Bea Douwsma
Het inslapen gat goed. Het is heerlijk om daar onder te slapen. Ik kan niet goed slapen, ik heb 3 keer per nacht waker en slaap nu gemiddeld 4 a 5 uren. Ik ben hiervoor naar het ziekenhuis gegaan en krijg nog een slaaponderzoek. Ik hoop dat daar wat uit komt en dat ik straks weer lekker kan slapen. Ik heb inmiddels ook een slaapmasker en hoop dat dit straks weer werkt. Ik heb er al van alles aan gedaan en niets helpt.
- Jantine
Mijn zwaartedeken bevalt mij prima. Ik slaap nu veel rustiger. Ik heb nogal last van nachtmerries en schopte eerst altijd mijn dekbed van mij af. Nu met de zwaartedeken voel ik mij geborgen. En word ik dus niet meer zo anstig wakker. Natuurlijk is het niet de oplossing voor het werkelijk probleem maar het helpt mij enorm in het proces naar verwerking. Nog iets praktisch; de deken had voor mij wel iets langer gemogen. Verder een aanrader!
- Frits
Prima slaapcomfort
- Cindy
Het slaapmasker ziet er mooi en degelijk uit, maar ik vind het niet prettig in het gebruik. Dit komt omdat het elastiek/de band te makkelijk losschiet (uit het haakje) en doordat de band te hoog aan het masker is aangehecht, sluit het onder de ogen niet af. Er komt nog licht bij. Als ik het masker lager op het gezicht zou doen, dan zit het niet lekker, omdat de neusuitsparing dan niet meer klopt. Eerlijk gezegd blijft deze nu in de la liggen en gebruik ik weer een goedkoop slaapmasker. Super zonde.... Reactie op de opmerking van Hana: Dank voor jullie reactie. Ik begrijp het proces, maar daar heb ik precies helemaal niets aan :-) Een slaapmasker dat niet goed afsluit doet niet waar hij in de basis voor gemaakt is en dat is jammer, want het is geen goedkoop product. Extra haakjes aan de zijkant, zodat je de band zelf op een fijne hoogte kunt vastmaken zou een oplossing zijn. Nu heb ik �n geen fijn slaapmasker en ben ik er door jullie reactie ook nog eens op gewezen dat er voorheen dus w�l zo'n optie was, waardoor ik nu eigenlijk nog meer baal.