In de pre order de deken en de hoezen besteld. Na iets vertraging, i.v.m. C.... prima geleverd. De eerste twee nachten was echt wennen en ik was bang dat ik een miskoop gedaan had. Maar de derde nacht ging al beter en nu na bijna twee weken, vind ik het heerlijk. Voor mijn gevoel slaap ik dieper en ben ik minder vaak wakker tussendoor. Enige jammere is geen instopstrook onderaan de hoezen. Ik stop graag mijn voeteneinde helemaal vast. Na aankoop wel erg veel mails en ook de manier van verkopen is soms wat veel. Bijvoorbeeld twee weken lang op de site: 'alleen vandaag korting
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mevrouw C
- Max Brand
Ik heb het slaapmasker en het dekbed gekocht en ik kan niet meer zonder. Was wel even wennen maar door de fijne handleiding en vriendelijke advies via de e-mail kan ik nu niet meer zonder. Dit is typisch zo�n moment; had ik dit maar 6 maanden geleden gedaan. Bedankt Hana!
Hoe zou je Hana Comfort beoordelen?
- Sladjana Todorovic
Snel levering, in begien moest ff wenen om onder te slapen, inmiddels voel de deken fijner (niet zo zwaar) zier tevreden
- Van rooyen
Geen reactie op mijn retour, de deken was veel te zwaar om te hanteren, daar is geen rekening mee gehouden voor oudere mensen
- Annemieke de With
Super blij met deze aanschaf!! Ik heb inmiddels ook het masker binnen. De service was ook super!!
- Jose Vennegoor
Hallo ik ben er blij mee