We zijn super blij met het geboortekaartje voor onze zoon Sef! En dit hebben we volledig te danken aan Joice. Het laagdrempelige en snelle schakelen was heel fijn. Joice geeft eerlijk en goed advies en vertaalde onze wensen in een persoonlijk, prachtig geboortekaartje dat bij ons past.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Silke
- Maike & Dennis
Joice is super vriendelijk, vlot met reageren en dacht goed mee met onze wensen. Haar creativiteit heeft ons een prachtige trouwkaart opgeleverd. Super blij mee!
Hoe zou je De Kaarten Kiosk beoordelen?
- Melanie
Joice denkt goed met je mee en is eerlijk. Ze durft aan te geven als jou ontwerp idee duurder wordt dan het origineel. Ze communiceert makkelijk en snel. Toen ik 19 dagen eerder beviel dan gepland, het concept nog niet hadden, was niets te gek en kon alles snel geregeld worden. Wij zijn erg blij met ons geboortekaartje. Bedankt Joice!
- Daphne
Joice heeft ons geboorte kaartje gemaakt, wij zijn erg tevreden. We mochten zelf onze inbreng doen en hier ging zij daar mee aan de slag. Communicatie liep goed, en soepel. Mochten wij ooit weer een kaartje nodig zijn komen we zeker bij haar terug! Nogmaals dank joice!
- Mirjam
Joice heeft hele mooie geboortekaartjes voor ons gemaakt. Ze is makkelijk in contact en luistert goed naar je wensen.
- Isabel
Joice, mijn lieve en goede vriendin gevraagd om het geboortekaartje voor onze dochter te ontwerpen. Weinig uitleg was nodig, het ontwerp was vrijwel direct zoals wij voor ogen hadden! Een paar kleine aanpassingen. Eenvoud, klassiek én met een touch of gold. Joice is creatief, luistert goed en heeft oog voor detail. Ze werkt nauwkeurig en denkt echt met je mee! Trots op al haar ontwerpen, maar voornamelijk op het geboortekaartje van Isabel. Het kaartje heeft een mooi plekje in de babykamer gekregen 🫶