Ik kreeg de kinderwagen span koord met de naam verkeerd gespeld. Bericht gestuurd maar geen antwoord op terug gekregen helaas. In de orde stond dit wel goed gespeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Hoogervorst
- Griselda Kuiper
Super vriendelijke vrouw Ze heeft mij zelfs nog geholpen met andere dingen
Hoe zou je Kleine Kriebels Babyshop beoordelen?
- Annemieke Noteboom - Jansen
Super
- Roxanne Duvaloois
Zo blij met de bestelling! Heel fijn contact en super snel geholpen. Ik bestel wel vaker, juist door het persoonlijk contact maakt dat ik terugkom!
- Lizzy
Hele fijne ervaring gehad! Een bestelling geplaatst die gepersonaliseerd zou worden. Een mailtje gestuurd dat ik het voor een bepaalde datum nodig had ivm kraamvisite. Ik kreeg heel snel reactie met het bericht dat ze er voor ging zorgen dat het op tijd binnen was.
- Klarissa van Dijk-van den Berg
Ik heb een mooie voedingsketting gekocht! Ziet er erg mooi uit, en het werkt bij mijn snel afgeleide baby! Hij vind de kralen heel interresant! Netjes en op tijd geleverd en leuk ingepakt!