Ik had 2 shirts besteld, waarvan uiteindelijk maar 1tje is binnengekomen. Ik kreeg opeens een mail van een terugbetaling zonder dat ik hier iets van af wist. Verder was het shirt dat wel is aangekomen goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Deni Snakenborg
- Peter Van Bosbeke
Perfect
Hoe zou je Rockwinkel beoordelen?
- Anita
Geweldig
- John Vanrenterghem
Snel geleverd.
- Rorive Alain
Envois rapide et bonne qualité !
- Natasja B.
Correct geleverd. Kwaliteit van de t-shirts lijkt prima. Levertijd alleen wel wat langer dan ik verwacht had voor artikelen die gewoon op voorraad zijn. Shirts werden pas na een week bezorgd. Zodra ze aan de de post zijn overgedragen wordt je goed geïnformeerd, maar tussendoor geen bericht dat levering iets later plaats zal vinden. Dat had ik persoonlijk wel fijn gevonden.