Bestelling was helaas niet op tijd binnen doordat er een kantje van een handgemaakt product niet op voorraad was. Kan gebeuren en het was het wachten zeker waard! Meisje waar de cadeautjes voor waren was echt super blij en het zag er mooi uit allemaal! Ook erg mooi ingepakt. Zat nog een lief handgeschreven briefje bij de bestelling van Maartje met een cadeautje voor het langere wachten, super lief!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne
- Greta
Altijd zo leuk en verzorgd verzonden!
Hoe zou je One of it beoordelen?
- Anne Roos Faas
Heel blij met mijn bestelling, goede kwaliteit! En de service is ook erg goed. Ik was laat met bestellen, en heb de eigenaresse een berichtje gestuurd en ze heeft het dezelfde dag nog verstuurd. Super fijn!
- Katrien Van Den Hende
Snelle levering, mooi gerief en zelfs in schitterende kerstverpakking👍🏼🧑🏼🎄🤶🏼
- Bernice van Iersel
Blij verrast hoe de bestelling binnenkwam! Een feestje om uit te pakken!
- Rita Dekker
Super goede service! En een lieve vrouw die meedenkt! Bedankt!