Met liefde en aandacht verzorgd en opgestuurd. Precies zoals ik het bedoelde. Heel blij mee om dit aan iemand cadeau te kunnen doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke Polman
- Nadia
Gisteren bestel vandaag al in huis, super service!! Heel leuk ingepakt zo dat we gelijk mooi als kado kunnen geven.... bedankt! Zeker een aanrader als je iemand iets speciaals wil geven!
Hoe zou je By Vesper beoordelen?
- Monique
Prima bezorgd! Jullie hebben het super mooi ingepakt. Dank je wel!
- Anoek
Mijn man (jawel!) wees mij op deze fijne webwinkel. Leuk assortiment kleine kadootjes en ook nog voor een redelijke prijs. Alles wordt met zorg prachtig verpakt! Het allerleukste? De persoonlijke noot. Altijd een persoonlijk berichtje in een mail of bij het pakketje. Ik heb hier zeker niet voor de laatste keer besteld...
- Manja
Superleuk verpakt, snelle verzending. Kan niet beter! :)
- Heidi
Last minute een bestelling gedaan. En zoals altijd zorgen die lieve Nicolette en Natalie ervoor dat het toch nog mogelijk is om mijn bestelling direct op te halen. Wederom heel mooi en met zorg verpakt. En een leuk gesprek bij het ophalen. Dankjewel (ook namens F) 😘