Rudy Claes
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Puur van't veld, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Eerlijk!!!!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Eerlijk!!!!
Heel tevreden op alles. Dank u.
De plantjes zijn in hele goede conditie
Alles netjes geleverd, de plantjes zien er goed uit.
Mooie, goed gewortelde struikjes. En zeer zorgvuldig verpakt.
Zeer aardige mensen die snel en adequaat reageren op een vraag, zowel via mail als telefonisch. Duidelijke info over hoe de planten worden aangeleverd en wanneer. Plant (pruimenboompje) was stevig en zonder overbodig verpakkingsmateriaal ingepakt en precies op tijd geleverd. Mooi boompje, ziet er zeer gezond uit en staat nu (begin april) al flink uit te botten in mijn tuin.