Altijd heel tevreden van de service. Mooie Nordmannen in pot - komen ook goed uit de verpakking
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilde Van Put
- Jan
Eerst telefonisch contact gehad. Erg vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Geweldige service en afspraken nakomen.
Hoe zou je Puur van't veld beoordelen?
- Dymphie
De bestelde biologische bloembollen en biologische plant werden zeer goed verpakt bij mij afgeleverd.
- Maria Blockxhuysen
Snelle levering en superverzorgde verpakking‼️👍👍Zeker aan te bevelen. Bedankt😉
- Siem Van den Berg
Ik wacht nog op een antwoord van een vraag die stelde.
- Marc Vereecken
Hoewel de Kerstboom met kluit mooi was, was de stam bovenaan doorgesneden. Dus niet afgetopt, maar met zaag doorgesneden. Niet meteen mooi en niet meteen bevorderlijk voor zijn overleving. Er werd een pot van 85 EUR (!) aangeraden om hem in te plaatsen, die afzonderlijk meegezonden werd. Van zodra de Kerstboom in de pot geplaatst werd, splitste deze laatste. Ik liet dit weten, maar mocht geen enkele reactie ontvangen, laat staan dat de pot terugbetaald werd. Alles bij elkaar dus tegen hoge meerkost een boom met kluit gekocht die evengoed zonder kluit had kunnen zijn, gezien hij doorgezaagd werd en de bijhorende aangeraden pot gekocht die meteen kapot ging. Ronduit af te raden, dus.