Op de pakbon was met de hand een aardig complimentje geschreven wat ik de hele dag blij van was. Wel jammer dat er een enorme doos gebruikt was voor een klein artikel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bez
- Patrick
Geweldige service, super snelle levering.
Hoe zou je Wielrenstore beoordelen?
- Sandra+
Persoonlijke handgeschreven boodschap op de leveringsbon, nice ;-)
- John towell
simpel en snel.
- Joan
Snel en correct geleverd.
- Joan
Snel en correct geleverd.